Üniversitemiz Yabancı Diller Yüksekokulu Mesleki Gelişim ve Araştırma Birimi, mesleki gelişim etkinlikleri kapsamında 29 Aralık 2021 tarihinde Gazi Üniversitesi TÖMER Öğretim Görevlisi Dr. Kerim Sarıgül’ü ağırladı. “Yabancı Dil Öğretiminde Teknoloji Kullanımı” konulu seminer Yüksekokul Müdürü Doç. Dr. Celal Turgut Koç, Müdür Yardımcısı Öğr. Gör. İbrahim Pür ve öğretim görevlilerinin katılımıyla gerçekleşti. Etkinlikte konuyla ilgili teknik bilgilerin yanısıra dil öğretiminde kullanılabilecek birçok Web2 aracı paylaşıldı.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Gazi Üniversitesi Bilişim Enstitüsü Kuruluşunun 20. Yılını Kutladı
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.